srijeda, 1. ožujka 2017.

Uvod-predstavljanje

Helouu ja sam Petra!
 Ja volim nogomet više od bilo čega. Nogomet je postao moj sastavni dio života. 

No to se baš i ne sviđa nekim članovima moje obitelji. Govore mi kako bi trebala odustati od toga, da mi to ne treba u životu, a pogotovo zato što sam žensko.
 A ja im uvijek za osmijehom odgovaram: "Ne odustajem od nogometa i da mi platite!" 

Jer zašto odustajati od onoga što voliš i onoga što čini tvoj život cjelovitim. Onoga što te čini sretnijim bez obzira kakve si volje i što ti se sve događa u životu.
Lijepo je kada možeš onakav/onakva bez volje obuti tenesice, uzeti loptu, igrati nogomet i zaboraviti na sve probleme. 

Zato Vam predlažem da NIKADA ne odustajete od onoga što volite, jer to čini Vaš svijet zanimljivijim, sretnijim i lijepšim! 


U ovom ću blogu pratiti i pisati o meni važnim nogometnim utakmicama mojeg najdražeg kluba FC Barcelone! 


Nema komentara:

Objavi komentar